Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

04 April, 2012

Poppies

I got the inspiration for this manicure from one of the greatest nail-artists Robin Moses :-)


Kiko n° 340 Light Blue
Acrylic colours
Kiko n° 103 top coat gel look ultra glossy effect













10 comments:

  1. Well done, super cute and spring-y/summery and the tiny clouds complete the picture :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, I'm glad you like it!
      I have to learn how to make the clouds look more natural.. :-/
      Yes, the spring is here, finally! :-)

      Delete
  2. Replies
    1. Hvala! Šteta što ne mogu da učestvujem u tvom Prolećnom takmičenju, morala bih da se preselim u Hrvatsku! :-)

      Delete
  3. ova ti je genijalna, ne trebaš se sramit ni robin moses, svaka čast :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti ako ti se ovo cveće svidelo i malo te razveselilo.. :-)
      Znači, spremna sam da pretvorim ovaj hobi u moj drugi posao, hihihi..! :-)

      Delete
  4. ovo te proljece bas cvijece uhvatilo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prošlog proleća sigurno nisam imala ništa od svega ovoga na noktima, ovog proleća imam sve i svašta, najviše cveće, a sledećeg proleća ko zna gde će me vetar odneti...! :-)

      Delete
  5. Taco SVAKA ČAST! Tako su precizno nacrtani i boje su bozanstvene. moka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lako je meni kad imam tako dobre "navijače" koji me kritikuju, hvale i podstiču! :-)

      Delete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)