Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

12 December, 2011

Elegant light pink manicure



Smalti:
Golden Rose n° 50 rosa chiaro
Golden Rose n° 101 Nail Art bianco
Golden Rose n° 121 Nail Art argento
(Kiko n° 228 trasparente glitter sparkle touch)
Rimmel 5 in 1 nail treat base & top coat

Lakovi:
Golden Rose n° 50 svetlo roza
Golden Rose n° 101 Nail Art bela
Golden Rose n° 121 Nail Art srebrna
(Kiko n° 228 providna glitter sparkle touch)
Rimmel 5 in 1 nail treat base & top coat

Nail polishes:
Golden Rose n° 50 light pink
Golden Rose n° 101 Nail Art white
Golden Rose n° 121 Nail Art silver
(Kiko n° 228 transparent sparkle touch)
Rimmel 5 in 1 nail treat base & top coat


Sulla parte sinistra delle foto seguenti si vede la versione iniziale, sulla parte destra la versione un po’ “arricchita” con lo smalto Kiko n° 228 trasparente glitter sparkle touch.

Na levoj strani fotografija koje slede se vidi početna verzija, na desnoj strani verzija malo “obogaćena” providnim glitter lakom Kiko n° 228.

On the left side of the following photos you can see the initial version, on the right side of the photos the version with Kiko n° 228 transparent sparkle touch nail polish.






Alla fine, una cartolina di tutte le foto della versione iniziale e una cartolina di tutte le foto della versione con lo smalto Kiko n° 228 trasparente glitter sparkle touch.

Na kraju, jedna razglednica sa svim fotografijama u početnoj verziji i jedna razglednica sa svim fotografijama verzije sa providnim sparkle touch lakom Kiko n° 228.

At the end, one postcard with all photos of the initial version and another postcard with all the photos of the version with Kiko n° 228 transparent sparkle touch nail polish.







4 comments:

  1. moram priznati, iako sam fan tamnijih lakova da mi se ova verzija više sviđa od modre, glamuroznija mi je ;-D
    p.s. besplatni savjet - mogla bi promijeniti naziv postova, ovako mi se čine puno dosadniji od onog što je u njima ;-D

    ReplyDelete
  2. Tudi meni je tale roza verzija še veliko bolj všeč, kot modra, pa sicer sploh nisem pretirana ljubiteljica te barve. Se strinjam z nail crazy, nekaj glamuroznega je na tej manikuri. =)

    ReplyDelete
  3. Nail Crazy, u pravu si... Evo, pokušala sam da promenim nazive postova, ali nisam imala mnogo vremena a ni inspiracije, pa sam sve to nešto na brzinu odradila... Ubuduće ću pokušati da nazive postova malo bolje osmislim pre nego što ih objavim... :-)

    ReplyDelete
  4. Tako su nezni. moka

    ReplyDelete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)